Posted by : Unknown Tuesday, November 12, 2013

anak luar nikah, seks, gugur kandungan, gugur kehamilan

Lelaki ini berusia 30 tahun tapi sudah mempunyai 168 orang anak luar nikah. Mungkin kedengaran aneh, tapi ianya adalah benar. Pemuzik terkenal Lagos, Nigeria, Chinagorom Onuoha, mengaku sudah mempunyai 168 anak dari wanita yang berbeza-beza sebelum ia berkahwin.

Lelaki yang lebih dikenali dengan African China itu kepada PMNews, menceritakan, apa yang dialaminya bukan seks yang aneh. Tapi, ia paling tak boleh menolak rayuan seks daripada peminat wanitanya.

Seperti dipetik dari CrazyNews, Onuoha mengatakan, ia memutuskan menerima kehamilan kerana tidak ingin wanita tersebut menggugurkannya.

"Sebagai seorang bintang, saya selalu mencari mereka di sekitar saya dan tak ada cara saya boleh mengusir mereka. Sesuai dengan kenyataan, saya mempunyai pilihan memberitahu wanita itu untuk menggugurkan kehamilannya, tapi saya tahu Alkitab menentangnya," ujar Onuoha.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Popular Post

Followers

Ping!

Powered by Blogger.

Visitors

Visitor Counter

- Copyright © B|S Network -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -