Posted by : Unknown Sunday, November 10, 2013

Beberapa hari lalu telah berlangsung majlis perkahwinan Intan Azura dengan seorang lelaki bernama Wan Mohd Rashdan Wan Yahya, seorang pengurus kilang telekomunikasi di Hulu Klang, Selangor.

17 Gambar Majlis Pernikahan Intan Azura Dan Wan Rashdan

Dan perkara yang menjadi hot news perkahwinan ini adalah, Intan berkahwin untuk menjadi isteri ke-2 Rashdan. Namun Rashdan menafikan yang Intan adalah isteri ke-2 nya namun adalah isteri pertama beliau.

Saya tidak mahu memberi sekarang komen ,tetapi saya tidak menafikan atau mengiyakan berita itu. Rasanya saya tidak sesuai untuk menjawab soalan itu kerana saya bukannya artis.

Kalau dia berkahwin, apa yang pasti bukan sebagai isteri kedua, sebaliknya isteri pertama, 

Apa-apa pun tanyalah kepada tuan punya badan, bukannya saya, -RashdanApa yang pasti menurut Wan Rashdan kepada Kosmo, ketika diajukan soalan, memberitahu yang Intan Azura ialah isteri pertamanya.

17 Gambar Majlis Pernikahan Intan Azura Dan Wan Rashdan





Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Popular Post

Followers

Ping!

Powered by Blogger.

Visitors

Visitor Counter

- Copyright © B|S Network -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -