Posted by : Anas Nazri Wednesday, December 18, 2013

Premis P1 Wimax Musnah Dirempuh Kereta…Tak Sengaja Atau Terlalu Marah?
Kemarahan pengguna terhadap P1 Wimax nampaknya kian meluap-luap dan sekarang dah sampai tahap meletup!

Sebelum ini ada yang bertindak menghasilkan page Facebook P1 Wimax Sucks di mana para pengguna yang sakit hati dengan perkhidmatan ini berkongsi pengalaman masing-masing.

Manakala beberapa hari lalu, seorang pelanggan telah datang mengamuk di kaunter penyedia perkhidmatan internet ini di Selayang Mall hingga mencetuskan kegemparan di sana.

Terbaru, sebuah outlet P1 Wimax di Damansara pula dikatakan hancur dilanggar seorang pelanggan dengan kereta.

Adakah ini hanya sebuah kemalangan biasa atau sebaliknya?
Isk, kalau dah sampai sanggup jahanamkan kereta sendiri untuk tunjukkan perasaan ini bermakna pengguna tersebut memang dah terlalu makan hati dengan syarikat ini.

Dari satu segi, memanglah tindakan mewujudkan page mengutuk P1 Wimax di Facebook, mengamuk di kaunter dan memecahkan kedai adalah perbuatan yang salah.

Tapi dari sudut lain, ini merupakan petanda bahawa pengguna sudah terlalu meluat jadi pihak berkuasa seperti SKMM patut segera tampil membantu pengguna yang berasa diri mereka teraniaya. – panggungopera.blogspot.com

{ 1 comments... read them below or add one }

  1. Salam sejahtera, tanpa prejudis, kami mendapati artikel saudara ada mempunyai unsur fitnah dan kesalahan fakta mengenai insiden yang melibatkan syarikat kami.

    Dukacita dinyatakan, sama ada niat anda memuatnaik artikel ini adalah dengan sengaja atau tidak, artikel ini telah memberikan tanggapan negatif terhadap syarikat kami. Untuk fakta sebenar mengenai artikel ini (insiden Selayang & Rempuhan Kereta), sila muat turun maklumat berikut di pautan ini http://bit.ly/penafianp1_2 .

    Kami memohon jasa baik anda agar saudara dapat memadamkan atau membetulkan fakta ini dalam tempoh 48 jam, sekiranya saudara gagal berbuat demikian, pihak kami tidak akan teragak-agak mengambil tindakan undang-undang ke atas saudara.

    Sekali lagi, kami memohon jasa baik saudara agar lebih prihatin, bertanggungjawab dan beretika dalam melaporkan sesuatu berita.

    Sekian terima kasih

    Nota: Sekiranya saudara adalah salah seorang yang terkesan dengan CTOS, saudara boleh merujuk kembali kepada kami melalui http://bit.ly/p1ctosinv untuk siasatan semula.

    ReplyDelete

Popular Post

Followers

Ping!

Powered by Blogger.

Visitors

Visitor Counter

- Copyright © B|S Network -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -