Posted by : Anas Nazri Monday, October 21, 2013

[Video] Remaja Perempuan DIBELASAH Sampai Pengsan
[Video] Remaja Perempuan DIBELASAH Sampai Pengsan - Video remaja bergaduh sebenarnya bukan perkara luar biasa.
Tapi selalunya, yang buat macam itu adalah remaja lelaki. Kalau melibatkan perempuan memang jarang dan habis kuat pun setakat tarik-tarik rambut dan menjerit macam orang gila saja.
Tapi pergaduhan tiga budak perempuan dalam video ini memang dahsyat. Salah seorang daripada mereka yang jadi mangsa tak dapat buat apa-apa untuk mempertahankan diri bila dilanyak oleh dua yang lain.
Macam dirasuk hantu, dua remaja perempuan terbabit membelasah termasuk menendang mangsa di kepala, rentap baju sampai terselak dan menarik rambut sampai terbangun.
Akhir sekali mangsa yang longlai pengsan tepi longkang sebelum rakaman dihentikan.
Tak pasti di mana video ini dirakam tapi jika didengar butir perbualan, rasanya di Malaysia.
Harap-harap budak yang terbabit dalam video ini dapat dikesan dan disiasat. Kecik-kecik dah perangai pailang macam ni, tak tahulah apa jadi bila dah dewasa nanti.
Ada harapan jadi pendera anak atau suami ni. – MyNewsHub

{ 5 comments... read them below or Comment }

  1. entah pape la korang nie..
    xmalu ke??

    ReplyDelete
  2. Bahana tengok crita2 spt kl ganster, tak dok didikan agama, basa bengong.

    ReplyDelete
  3. yang baju pink tu jadi adik angkat bf salah sekor betina pailang tu. sial punya betina. memalukan rakyat pantai timur je.

    ReplyDelete
  4. satu perkara yg pelik kat sini, yg kena belasah tu takde usaha langsung untuk pertahankan diri,atau usaha2 untuk melarikan diri dari tempat tersebut, kalau lembu dibelasah pun ia akan cuba selamatkan diri, tahan je mcm btg pisang, tuhan dan bagi akal dan daya,kita biar kita kena belasah, alang2 dah kena belasah apa kata kita lawan sampai habis kudrat,kalau pengsan pun berbaloi, tuhan benci org yg putus asa,org islam mesti berani dan tabah, ini sebagai pengajaran, jgn asyik nak melawa je, berlagak je,nak mengurat je, ko tengok apa hasilnya kalau salah pilih kawan,satu lagi jgn mudah percaya dgn siapa2 walaupun kawan sendiri, terutamanya kalau melibatkan perjumpaan di tempat yg takde orang, sbb pemikiran sebahagian remaja2 sekarang amat pelik dan bahaya,seperkara lagi belajarlah untuk menghormati diri dan menjaga maruah, insyaallah perkara tu takkan berlaku, oh ya, tuhan bagi akal gunakan, jangan jadi bangang,nak sangat berkawan, berboyfriend, sampai membelakangi keluarga dan yg pentingnya agama, itulah jadinya.Akhir kata cari kawan yg ada akhlak, jaga akhlak,agama anda dan mesti berani dan jangan putus asa. Wassalam

    ReplyDelete

Popular Post

Followers

Ping!

Powered by Blogger.

Visitors

Visitor Counter

- Copyright © B|S Network -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -