Posted by : Anas Nazri Tuesday, November 5, 2013



1.SENYUMAN MANIS TANPA GULA
ok,aku memang suka kalau ada perempuan itu memiliki senyuman yang manis.Walaupun dia tu nampak biasa,akan tetapi kalau dia dah senyum,semuanya nampak cantik..


2.PEMALU
ok,kali ni cukup mantap.Cuba korang bayangkan..kalau Boyfriend cakap kat Girlfriend dia.. "Jom Dating kat tepi Tasik Titiwangsa".Lalu GirlFriend dia balas.. "Malulah..berdosa!!"


3.PEMBERSIH
Pakaian bersih,gigi putih dan bersih,ketiak tak basah dan berbau,kuku mestilah bersih.Semuanya bersilah.Kalau pakai emas murah pun nampak mahal.Kalau wanita itu muka cantik macam artis Hollywood pun kalau pengotor...tetap muka macam Wood (kayu)


4.BERTUDUNG
Wanita yang bertudung ni kan,sangat cantik dan riang.Kadang-kadang boleh buat ramai jejaka tertawan dengan si wanita oleh kerana tudung yang cantik dan kemas.Tapi,aku tak suka tengok wanita yang pakai tudung yang berkelip-kelip,serabut,ada sarang tebuan.Sangat rimas bila memandang.Kalau nak berfeshen,biarlah dengan cantik dan kemas..


5.Pendiam
Aku tak tahu kenapa, bila aku tengok wanita yang pendiam ni kan.Terselahlah kecantikannya.Lebih-lebih lagi bila kita tegur dia..lepastu dia senyum manis kat kita

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Popular Post

Followers

Ping!

Powered by Blogger.

Visitors

Visitor Counter

- Copyright © B|S Network -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -