Posted by : Unknown Thursday, November 14, 2013


Kelmarin Murai Batu tertarik dengan sebuah artikel yang keluar dalam murai.com.my mengenai pelakon Fizo Omar yang menyerahkan jongkong emas sebagai hantaran perkahwinan kepada isterinya, Mawar Abdul Karim pada Ahad lalu.

Murai Batu baca jongkong emas yang diberikan itu seberat 1.011kg! Amboi beratnya! Murai Batu tahulah harga emas di pasaran sekarang sudah murah tetapi murah macam mana pun 1gram lebih kurang RM150 ketika Murai Batu ke kedai emas bulan lalu.

Wah, Murai Batu pun sibuklah buat pengiraan sendiri kalau dah 1 gram RM150, maknanya nilai jongkong emas itu lebih kurang RM151 650 lah? Besar betul nilai hantaran Fizo buat Mawar.

Tapi apa nak harian, kalau itu yang Fizo mampu kan? Lagipun dengarnya, jongkong emas itu beri makna tak terhingga dalam kehidupannya kerana ianya hasil titik peluh Fizo bekerja sebagai pelakon sejak beberapa tahun lalu.

Tak mengapalah, apa-apa pun mereka sudah selamat pun diijabkabulkan. Murai Batu harap perkahiwnan mereka dapat berkekalan hingga akhir hayat hendaknya. – Murai.com.my

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Popular Post

Followers

Ping!

Powered by Blogger.

Visitors

Visitor Counter

- Copyright © B|S Network -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -