Posted by : Unknown Saturday, November 9, 2013

OMG! Amira Tolak Cinta Azhar Azhael #AF2013
KL : Sebelum bintang #AF2013, Suhada tersingkir, Murai Batu dengar cerita jejaka tinggi lampai ini ada pendam perasaan dengan adik penyanyi Aliff Aziz iaitu Aisyah #AF2013.
Bagaimanapun, Suhada telah menjelaskan dalam program Apa Kata M? (#AKMAF2013) bahawa dia tidak bercinta sebaliknya hanya berkawan rapat saja. Namun, dia tidak menolak seandainya jodoh bersama dengan Aisyah.
Selepas hubungan pasangan ini berakhir dalam #AF2013, Amira pula digembar-gemburkan sedang bermain cinta pula dengan duo Azhael iaitu Azhar.
Mendengar kisah hubungan mereka, Murai Batu dapat tahu, Azhar yang betul-betul syok giler dengan Amira yang disifatkan paling sopan santun dan cantik di #AF2013.
Pun begitu, cinta Azhar terhadap Amira dikhabarkan tidak diterima segelintir peminat. Malah, paling mengejutkan Murai Batu, Amira terang-terangan telah menolak cinta Azhar.
Difahamkan, Amira telah menolak cinta tersebut kerana dia sudah pun mempunyai teman lelaki yang disifatkan jauh lebih tampan dari Azhar.
Bagaimanapun, Murai Batu sebenarnya kurang pasti adakah hubungan mereka ini benar-benar menjadi atau pun tidak. Kalau melihat dari segi paras rupa, Azhar dan Amira memang nampak serasi bersama.
Sebab itulah juga, kamera #AF2013 sangat mesra merakam keserasian mereka berdua. Entah-entah lepas ni duo Azhael bertukar jadi duo Azmira. Sedang juga nama tu kan. Macam nama baby baru pulak. – Murai

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Popular Post

Followers

Ping!

Powered by Blogger.

Visitors

Visitor Counter

- Copyright © B|S Network -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -