Posted by : Unknown Tuesday, December 17, 2013

Iqram Dinzly
PETALING JAYA: Pelakon Iqram Dinzly menyatakan perasaan kesal dengan sikap seorang artis senior yang sering bercerita buruk tentang dirinya.
Iqram, 32, berkata, artis tersebut mempertikaikan dan mendakwa bahawa dia hanya mahu mengambil kesempatan atas hubungan rapatnya dengan penyanyi So Wincci.
"Sebelum ini dia ada bercerita buruk tentang saya kepada artis lain dan yang terbaru saya dapat tahu dia cuba mempertikaikan hubungan saya dengan Soo Wincci pula.
"Saya tidak tahu mengapa dia berbuat demikian kerana saya tidak pernah bercakap tentangnya walaupun saya banyak mengetahui cerita buruk tentang dia," katanya kepadamStar Online.
Iqram Dinzly (kiri) pernah melakukan gimik kononnya mahu merisik Soo Wincci.
Iqram berkata, selama ini dia menghormati artis tersebut dan menganggap sebagai rakan dan orang yang lebih lama dalam industri.
Tambahnya, dia tidak mengetahui apakah tujuan sebenar artis tersebut berbuat demikian.
Dalam pada itu, Iqram turut menjelaskan hubungannya dengan artis wanita itu hanyalah sekadar kawan rapat dan tidak lebih daripada itu.
Dia juga tidak pernah mempunyai niat untuk mengambil kesempatan dalam membina sesebuah hubungan persahabatan.
"Saya sangat kagum dengan kecekalan Soo Wincci, dia seorang yang bekerja keras untuk mencapai cita-citanya.
"Kami banyak bertukar-tukar pendapat tentang kerja masing-masing dan belajar benda yang baru," katanya.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Popular Post

Followers

Ping!

Powered by Blogger.

Visitors

Visitor Counter

- Copyright © B|S Network -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -