Posted by : Unknown Monday, November 25, 2013

Agak lama juga tidak kedengaran kisah Almy Nadia dan kekasihnya Fizz Fairuz yang semakin lama menyepi dari khabar berita. Mungkin ramai yang perasan janji Fizz Fairuz sebelum ini iaitu memberi tempoh masa seminggu untuk merisik Almy Nadia.

Almy Nadia Masih Menanti Lamaran Fizz Fairuz?

Rasanya tempoh masa untuk seminggu itu telahpun lama berlalu, namun kisah tentang merisik tu pun langsung tidak kedengaran. Tambah si Diva lagi, rasanya telah hampir 8 tahun, Fizz dan Almy ni bercinta, termasuklah cinta putus dan sambung.

Menerusi Kosmo, wartawan Diva mula merisik kisah mereka berdua. Katanya, Almy Nadia mula beremosi dengan bercakap tentang nasib dirinya yang sering dijadikan bahan menipu dilaman Twitter.

Almy Nadia Masih Menanti Lamaran Fizz Fairuz?

Malangnya tinjauan kami mendapati status yang dimaksudkan Diva itu langsung tidak kelihatan. Mungkinkah Almy Nadia telah memadamkan statusnya itu?

Apapun, diharap Almy Nadia tetap tabah menghadapi dugaan ini, cuma nak ingatkan pada Almy yang kumbang tu bukannya seekor. Kalau asyik dok menunggu je, ntah berapa tahun lagi la agaknya janji tertunai. Fizz pula menerusi Insta terkininya sedang sibuk di London....bercuti kot gamaknya.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Popular Post

Followers

Ping!

Powered by Blogger.

Visitors

Visitor Counter

- Copyright © B|S Network -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -