Posted by : Unknown Thursday, November 7, 2013

fizo


"Niat saya hanyalah untuk berkongsi dan bukannya nak mengambil kesempatan seperti yang didakwa oleh sesetengah pihak,"  tegas Fizo Omar ketika diminta mengulas mengenai kontroversi tindakannya memuat naik sekeping foto di laman sosial miliknya, baru-baru ini.

Menerusi foto itu, pengacara Nasi Lemak Kopi O di TV9 ini, dikatakan sengaja 'menjual' popularitinya yang bakal berkahwin dengan anak tauke tudung Fareeda, iaitu Mawar Abdul Karim, 24, sementelah, pasangan ini turut tampil mempromosikan tudung eksklusif sempena pertunangan mereka.

Kesal dengan tuduhan tersebut, jelas Fizo atau nama sebenarnya Wan Hafizol Wan Omar, 28, tujuan utama dia memuat naik foto berkenaan hanyalah untuk berkongsi pengalaman dan bukanlah untuk mencetuskan sebarang kontroversi mengenai hubungannya dengan anak pemilik butik tersebut.

"Sebelum saya menjalinkan hubungan dengan Mawar, fenomena itu telah pun terjadi. Malah, mungkin mereka yang mengkritik itu tidak mengetahui akan perkara tersebut.

"Saya mohon peminat jangan salah sangka dan memberikan tanggapan negatif kepada saya," katanya yang telah pun memadam gambar dan status itu bagi mengelakkan kontroversi berpanjangan.  

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Popular Post

Followers

Ping!

Powered by Blogger.

Visitors

Visitor Counter

- Copyright © B|S Network -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -