Posted by : Unknown Wednesday, November 13, 2013

Foto : Ayda Jebat Disangka Wawa Zainal Tak Bertudung
Semakin hari, nama pasangan selebriti iaitu Aeril Zafrel dan Wawa Zainal semakin mencuri perhatian para peminat industri hiburan tempatan.
Jika minggu lepas, Aeril didakwa pernah berkahwin dengan pelakon drama bersiri Nur Kasih, Ummi Nazera, akan tetapi tiga hari lepas, Wawa pula didakwa telah membuka semula tudungnya semata-mata untuk mengikuti penggambaran drama bersiri Aku Ada Wali di Seoul, Korea.
Isu tersebut timbul apabila peminat melihat sekeping foto yang dikongsikan oleh pelakon, Siti Saleha di laman sosialnya dengan caption berbunyi :
Early morning shoot. This is the street where they shot the gangnam MV. Lol. #kto #avon #tsarproduction#seoul.
Foto : Ayda Jebat Disangka Wawa Zainal Tak Bertudung
Foto Ayda Jebat yang dianggap sebagai Wawa Zainal
Menerusi foto tersebut, terdapat seorang pelakon wanita yang berada di samping Saleha dilihat saling tak tumpah seperti Wawa, sehingga perkara tersebut menimbulkan pelbagai spekulasi di kalangan pengikut laman sosial Siti Saleha.
Rata-rata peminat telah melahirkan rasa terkejut apabila melihat Wawa membuka semula tudungnya.
Namun begitu, beberapa orang peminat telah membetulkan semula tanggapan negatif tersebut dengan menjelaskan bahawa pelakon yang berada di samping Saleha sebenarnya bukanlah Wawa Zainal, tetapi wanita itu adalah bekas pelajar Akademi Fantasia musim ke-9 yang dikenali sebagai Ayda Jebat.
Foto : Ayda Jebat Disangka Wawa Zainal Tak Bertudung
Untuk makluman, isu wajah seiras yang dimiliki oleh Ayda dan Wawa bukanlah satu perkara baru. Sekitar bulan September tahun lepas, Ayda pernah melahirkan rasa rimas apabila ramai peminat menganggap dirinya Wawa dan menafikan dakwaan kononnya dia klon kepada aktres tersebut.
Bagaimanapun, untuk semua peminat Wawa, di sini OHBULAN! ingin kongsikan beberapa foto Ayda Jebat untuk tatapan anda semua. Jom lihat sejauh mana persamaan yang dimiliki oleh mereka.

{ 1 comments... read them below or add one }

Popular Post

Followers

Ping!

Powered by Blogger.

Visitors

Visitor Counter

- Copyright © B|S Network -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -