Posted by : Unknown Monday, November 18, 2013

Berita kehilangan 23 remaja (dari 30 orang) yang dikatakan telah masuk ke Villa Nabila sememangnya menjadi kisah terhangat di media sosial. Terkini 22 remaja tersebut dikatakan telah ditemui.

Salah seorang remaja masih dirasuk
Sebelum ini, laporan rasmi dari polis mengatakan hanya seorang mangsa yang hilang. Laporan dibuat oleh keluarga mangsa sendiri. Namun terdapat laman sosial mendakwa jumlah kehilangan remaja tersebut ialah 23 orang.


Berikut adalah beberapa gambar sebahagian dari 22 remaja yang didakwa telah berjaya ditemui. Sewaktu ditemui, dikatakan ada diantara mereka masih dalam keadaan dirasuk dan pengsan. Seorang lagi masih belum dijumpai kerana telah mengambil barang semasa di dalam Villa Nabila tersebut, dia dikatakan hilang ketika hendak memulangkan barang tersebut di Villa Nabila. Menurut info, kawasan Villa Nabila kini diambil alih oleh beberapa team paranormal.

Antara remaja yang ditemui...
Gambar- Keadaan Remaja Yang Hilang di Villa Nabila Ketika di Temui | Berita kehilangan 23 remaja (dari 30 orang) yang dikatakan telah masuk ke Villa Nabila sememangnya menjadi kisah terhangat di media sosial. Terkini 22 remaja tersebut dikatakan telah ditemui.

{ 3 comments... read them below or Comment }

  1. Replies
    1. Admin tak mampu nak pergi Johor. Budak Serius takpe la duit banyak :(

      Delete
  2. Admin kenapa mereka ni para pelajar sanggup pergi ketempat yang berpuaka? apa tujuan utama mereka sebenarnya ke sana??

    ReplyDelete

Popular Post

Followers

Ping!

Powered by Blogger.

Visitors

Visitor Counter

- Copyright © B|S Network -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -