Posted by : Anas Nazri Monday, November 11, 2013




Tak tahu apa motif sebenar wanita yang digelar 'selinanadra' ini membuat kenyataan seperti ini dimana bunyinya memburukkan Fizo Omar yang difahamkan esoknya nak bernikah dengan pasangannya Mawar.

Adakah ianya benar atau sekadar 'cemburu' yang itu, Wallahualam. Apa-apa pun kita doakan kebahagian Fizo dan Mawar berkekalan hingga akhir hayat. -gambar Forum Cari

APA KOMEN ANDA? 








{ 9 comments... read them below or Comment }

  1. Pompuan neyh kempunan nak kahwin ngn fizo la tuh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya Ka?
      Yakin Fizo tak pernah balas pompuan,
      ada jaminan??
      kalo salah dia fitnah
      kalo betui???

      Delete
  2. Astaghfirrullah. Tak baik fitnah org mcm tu.
    Tak takut pd Allah ke dik oi!!

    ReplyDelete
  3. x habis2 nk fitnah org..pompuan ni mesti x fikir akhirat lngsung..
    mcm manalha lau dye sndiri yg kena fitnah,apa dye rasa??

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la psl.dye mmg x tkut Allah.
      hanya Allah je yg taw cerita ni btl ke x

      Delete
  4. korg ni,
    mana tau dia fitnah???

    Nampak yakin ja minah tu,
    aku pon tak caye Fizo tu teruna,
    tah berapa byk

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai!! yakin benar ko yg si FIZO tu bkn teruna!!!!!
      jgn tuduh yg bkn2
      kalau btl dia tu bkn teruna,biarlah dia yg tanggung dosa
      kita x payah nk sibuk2

      Delete
  5. Dah kawen pon fizo Tu..sudah2la Tu......

    ReplyDelete
  6. hal masing2 x payah nk sbuk hal owg.. teruna ke x , dosa dye nan tuhan ntah2 ppuan tu skit aty x dpt ehem nan fizo... hahaha

    ReplyDelete

Popular Post

Followers

Ping!

Powered by Blogger.

Visitors

Visitor Counter

- Copyright © B|S Network -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -