Posted by : Unknown Sunday, November 10, 2013

SEMAKIN PANAS, Zubir BiPop Tempelak Kenyataan Aeril Zafrel
Jika sebelum ini Aeril Zafrel pernah mengeluarkan kenyataan menyifatkan wartawan Zubir Yunus sebagai tidak berakhlak apabila menyiarkan cerita yang tidak berasas mengenainya yang dikatakan pernah berkahwin dengan pelakon Ummi Nazeera, kali ini Zubir kembali menempelak pelakon tersebut menerusi ruangan pojoknya, hari ini.

Zubir menyifatkan tindakan Aeril yang bernikah sebanyak dua kali juga sebagai tidak berakhlak apabila wartawan tersebut turut menyiarkan petikan seorang penceramah bebas mengenai perkahwinan kali kedua seperti mana yang dilalui oleh Aeril dan juga isterinya, Wawa Zainal.
Menurut Ustaz Ahmad Dasuki Abd Rani, tindakan bernikah bernikah dua kali tidak wajar dilakukan atau tidak boleh dicontohi oleh orang lain.

“Walaupun sah dari segi agama, perkahwinan ‘sembunyi-sembunyi’ mereka itu tetap dianggap tidak beradab dan berakhlak,” katanya yang dipetik menerusi akhbar sisipan Berita Minggu, BiPop.

Nampaknya semakin hangat dan rumit kes yang berlaku di antara Zubir-Aeril ini.
Bagi penulis, hentikanlah segala perbalahan ini dan saling bermaafanlah kalian.
Bergaduh lama-lama pun tidak membawa sebarang kebaikan pun kerana hubungan pihak media dan artis seharusnya bagai isi dan kuku, kerana kedua-duanya saling memerlukan dalam industri hiburan tanah air.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Popular Post

Followers

Ping!

Powered by Blogger.

Visitors

Visitor Counter

- Copyright © B|S Network -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -