Posted by : Unknown Monday, November 4, 2013

sitisarah1 Siti Sarah Lebih Kurus Dari Fasha Sandha
Siti Sarah Lebih Kurus Dari Fasha Sandha | Sudah menjadi lumrah kehidupan bagi kaum wanita inginkan bentuk badan yang cantik dan langsing. Terutamanya bagi seorang artis dan selebriti sensasi yang sering berhadapan dengan peminat peminat. Ketika dahulu bila sebut sahaja nama fasha sandha semua orang akan terbayangkan imej yang seksi dan potongan badan yang mengiurkan. Kini terus terang penulis katakan fasha sandha memang gemuk selepas bersalin. Potongan badannya amat gagal sekali dan tidak dinafikan ramai yang sependapat dengan penulis apabila melihat fasha sandha dahulu dan kini.
Siti sarah kelihatan jelita dan kurus selepas mengambil royal slim lishuo magic,  mari tengok gambar-gambar dari instagram siti sarah..
Berat badan Fasha meningkat dengan jayanya bermula sejak dia mengandungkan anak pertamanya Putera Rayfal hasil dari penikahannya dengan Rizal Ashram pada  April tahun lalu. Meskipun dia sudah pun selamat bersalin hampir 6 bulan lepas Fasha masih belum berjaya mendapatkan berat badannya yang asal.
Tetapi hari ini penulis ingin berkongsikan seorang lagi artis wanita iaitu Siti Sarah yang kini telah berjaya menguruskan berat badannya kepada yang asal. Tahniah penulis ucapkan. Jom lihat instagram Siti Sarah lepas kurus kerana dipercayai meminum barangan Royal Slim Lishuo Magic. Untunglah Suib dapat isteri yang berjaya menguruskan badan seperti sedia kala..
10585272794 8641f5f059 o Siti Sarah Lebih Kurus Dari Fasha Sandha
10585242496 7d783b3346 o Siti Sarah Lebih Kurus Dari Fasha Sandha
10585271074 dc6ef9b9e4 o Siti Sarah Lebih Kurus Dari Fasha Sandha
10585216445 5e1b39a37e o Siti Sarah Lebih Kurus Dari Fasha Sandha


{ 1 comments... read them below or add one }

Popular Post

Followers

Ping!

Powered by Blogger.

Visitors

Visitor Counter

- Copyright © B|S Network -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -