Posted by : Unknown Saturday, November 9, 2013

Nampaknya "peperangan" antara selebriti kontroversi Aeril Zafrel dan Zubir Bipop bertambah hangat apabila Zubir pula membalas kenyataan terbaru dari Aeril sebelum ini yang mendakwa seorang wartawan cuba menjatuhkan dirinya dan Wawa.

Aeril Dedah Dalang Cuba Jatuhkan Dirinya & Wawa

Menurut info, Zubir tidak berpuas hati dengan kenyataan Aeril tersebut yang tidak memuatnaik keseluruhan wechat antara Wawa dan beliau sehingga boleh menimbulkan kekeliruan kepada peminat.

Zubir Bipop Balas Kenyataan Aeril Zafril
Menurut kenyataan Zubir yang dipetik dari di laman Insta beliau,
uat peminat2 tegar & penyokong2 fanatik @aeril_zafrel & @waw4_zainal ini sambungan text @ bukti wechat yang cuba dijadikan alat propaganda mereka. Syabas! Renung kembali pribahasa ini: Kalau kail panjang sejengkal lautan dalam jangan diduga. Jangan kejutkan si naga yang sedang tidur nyenyak ???
Melihat kepada kenyataan Zubir, "Kalau kail panjang sejengkal lautan dalam jangan diduga. Jangan kejutkan si naga yang sedang tidur nyenyak" mungkinkah akan ada lagi artikel atau ulasan dari beliau tentang pasangan Aeril dan Wawa ini?

Zubir Bipop Ketika Sidang Media Aeril Zafrel

{ 3 comments... read them below or Comment }

  1. perangai cukup x guna zubir ni,rosakkan industri seni je mcm nie..klau ada 10 mcm ko mampus hbis artis nk cri mkn,bjet bgus je

    ReplyDelete
  2. sudah sudahla zubir...insyaallah satu hari kau ade anak dan mungkin akan berperangai macam tu...ingat what goes around is come around..allah tu maha adil..mengumpat fitnah jaja peribadi org lain ibarat kamu ni makan daging saudara sendiri,...cuba bayangkan kalau ade antara keluarga kamu yang berperangai macam wawa dan aeril zafril..kebetulan selebriti plak..adakah kamu wahai si zubir sanggup memaliukan ahli keluarga kamu sendiri,,,...jadi berfikirlah anggap wawa dan airiel tu sedara kamu..

    ReplyDelete
  3. that's enough laah.. memang orang kalau diri dia sudah nmpak salah, mncuba mncri kslhan urng yg baru ntk tutup kesalahan dia.. zubir ne lame laah, suka buka aib urang.. nnt di akhirat allah buka aib kau, bru kau tahu.. kalau benar kau ada masalah dgn zafril ne, selesaikan sndiri.. tak payah dedah kat media sosial ne..

    ReplyDelete

Popular Post

Followers

Ping!

Powered by Blogger.

Visitors

Visitor Counter

- Copyright © B|S Network -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -