Posted by : Unknown Thursday, December 5, 2013

Siapakah sebenarnya gerangan pelakon remaja yang comel ini? Mungkin ramai yang terdetik di dalam hati teringatkan beliau setelah menonton drama cerekarama "Sejadah Kaabah".

Pelakon Remaja Eyka Farhana Kongsi Gambar Dalam Tandas?

Rupanya-rupanya gadis comel ini ialah pelakon yang sama dalam Juvana. Eyka memegang watak Nadia iaitu anak makcik kantin yang meminati Daim.

Pelakon Remaja Eyka Farhana Kongsi Gambar Dalam Tandas?

Eyka Farhana dalam Sejadah Kaabah sedikit sebanyak menaikkan namanya dan boleh dianggap yang terbaik dalam cerita ini.

Pelakon Remaja Eyka Farhana Kongsi Gambar Dalam Tandas?

Melangkah ke bidang seni tanpa pernah merancangnya, Eyka memanfaatkan peluang membintangi telefilem Cinta Pontianak Gua Musang selepas kawan ibunya minta dia mencuba.

“Eyka bermula dengan komersil tetapi tidak begitu aktif. Bagaimanapun tahun lalu, kawan Mama Eyka memberitahu produksi Cinta Pontianak Gua Musang mahukan pelakon segera tanpa perlu ‘casting’.


“Tidak sangka semasa pertemuan dengan wakil produksi berkenaan, mereka setuju mengambil Eyka. Bertitik-tolak daripada drama itulah Eyka memperoleh tawaran membintangi drama bersiri Gemilang dan diikuti Juvana.

“Daripada Juvana barulah Eyka terasa impak apabila penonton mula mengenali Eyka. Kemudian, Eyka membintangi pula Sejadah Kaabah arahan Bade Azmi,” - myMetro

Ada juga yang mengatakan bahawa Eyka Farhana bakal menjadi seorang pelakon yang baik di sebalik bakat yang ada. Sejadah Kaabah yang nampaknya bakal menjadi antara drama terbaik tahun ini.


Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Popular Post

Followers

Ping!

Powered by Blogger.

Visitors

Visitor Counter

- Copyright © B|S Network -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -