Posted by : Unknown Tuesday, December 10, 2013

Safee Sali Tamatkan Status Duda Dengan Wanita Indonesia 28 Disember Ini!
 KL : Dalam pada masyarakat duk sibuk bersoseh tentang perkahwinan Rozita Che Wan dan Zain Saidin yang bakal berlangsung pada 11 Disember ini, Murai Batu dengar cerita pemain bola sepak kebangsaan iaitu Safee Sali juga bakal menamatkan zaman dudanya pada bulan Disember juga.
Dengarnya, Safee bakal bernikah dengan wanita pilihan hatinya iaitu Sasha yang merupakan warga Indonesia.
Menurut sumber, mereka akan berkahwin pada 28 Disember ini di Bidor, Perak.
Berita perkahwinan ini telah disahkan apabila sumber Murai Batu telah menerima kiriman kad jemputan perkahwinan mereka.
Menurut sumber, Safee yang pernah berkahwin dengan Sabarina Yusof pada 2007 dan mempunyai dua orang anak bernama Nur Syaza Syaqina, 4 dan Nur Syasya Sofirna, 2, akan berkahwin dengan wanita yang dikatakan menjadi punca dia bercerai.
Pun begitu, Murai Batu tidak pasti kerana Safee masih berahsia tentang punca dia bercerai. Apa sekalipun, tatkala ini, Safee dikatakan tidak lagi bersorok mengenai bakal isterinya itu dan sudah sering mebawanya ke khalayak ramai.
Dengan pengumuman ini, maknanya penuh jadual Murai Batudengan jemputan perkahwinan. 11 Disember Rozita Che Wan dan Zain Saidin serta pasangan Jovian Mandagie. Kemudian 16 Disember perkahwinan Farawahida. Aril Pilus pula berkahwin pada 20 Disember dan akhir sekali Safee Sali pada 28 Disember 2013. – Murai

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Popular Post

Followers

Ping!

Powered by Blogger.

Visitors

Visitor Counter

- Copyright © B|S Network -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -