Posted by : Unknown Tuesday, December 10, 2013

Tasha Shilla Nafi Bercumbu Di Khalayak Ramai, Tidak Masuk Akal
 Belum mengaku bercinta tetapi sudah timbul gossip mengatakan pasangan ini tidak segan silu bercumbu di khalayak ramai. Tasha Shilla & teman tapi mesranya buat masa ini, Hans dikatakan melakukan perilaku kurang manis itu di sebuah kafe hotel terkemuka di Kuala Lumpur.
Bercakap kepada wartawan Utusan Malaysia, Tasha Shilla menafikan sekeras kerasnya yang beliau melakukan perkara tidak elok itu kerana ia tidak masuk akal untuk melakukannya di khalayak ramai lebih lebih lagi ketika menghadiri majlis rasmi.
“Astaghfirullah! Mengucap panjang saya. Memang saya berada di hotel berkenaan pada minggu lalu. Tetapi saya bersama dengan rakan artis lain seperti Sharifah Shakinah. Saya datang sebab dijemput untuk menghadiri majlis yang dianjurkan oleh sebuah radio baharu”
“Cuba fikir secara logik. Mana mungkin saya akan melakukan perkara itu di depan orang. Saya ada bersama dengan kawan-kawan yang lain. Perkara ini adalah tidak benar & akan memalukan diri saya dan keluarga,” jelas Tasha Shilla.
Dalam temubual yang sama, Tasha Shilla sekali lagi menegaskan yang hubungan beliau bersama jejaka bernama Hans itu hanya sekadar kawan. – Roti Kaya

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Popular Post

Followers

Ping!

Powered by Blogger.

Visitors

Visitor Counter

- Copyright © B|S Network -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -