Posted by : Unknown Thursday, November 7, 2013

Eishal, Anak Eja Masuk Wad | Eja Roda Impian, begitulah sinonimnya nama Eja dengan Roda Impian permainan yang pernah popular satu ketika dulu di TV3. Eja yang kini bertudung masih aktif lagi dalam bidang yang diceburinya ini.

Nureishal, Anak Eja Masuk Wad

Terkini, menerusi laman Instagramnya, Eja memuatnaik gambar anaknya Eishal yang dimasukkan ke wad.

"Nur Eishal tak sihat semenjak hari Ahad.. Temperature turun naik.. Ni dah kena balut dengan towel sejuk. Jutaan terima kasih di atas doa dan kata-kata perangsang pada Nur Eishal. Semoga Allah permudahkan segalanya," Begitulah kata Eja atau nama sebenarnya Siti Shahrizah Saifuddin, 41, untuk anaknya Nur Eishal. 
Nureishal, Anak Eja Masuk Wad

Dalam pada itu, Eja sempat merakamkan penghargaan terima kasih atas doa dan kata perangsang yang ditujukan peminat dan rakan kepada anaknya, Nureishal.

"Jutaan terima kasih di atas doa & kata-kata perangsang pada @nureishal .. Semoga Allah merahmati mu my dear insta - friends .. @nureishal perlu d masukkan ke wad.. Semoga Allah permudahkan segalanya..

Tak dapat dipastikan punca sebenar si comel Eishal masuk wad, namun diteliti dari gambar keadaan Eishal agak teruk juga, apa pun didoakan agar sikecil itu cepat sembuh dan kembali seperti sediakala.


Nureishal, Anak Eja Masuk Wad




#2 gambar diatas sebelum anak Eja sakit....semoga cepat baik ye Eishal



Sumber : Kezoom

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Popular Post

Followers

Ping!

Powered by Blogger.

Visitors

Visitor Counter

- Copyright © B|S Network -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -